søndag 4. november 2012

Kraftig opprydding

Hei. Jenny var en liten tur til Oslo i dag for å treffe noe folk (Les: Besteforeldre) og lot meg ta hovedansvaret for bloggen, noe som førte til at bloggens tema ble forvandlet til vannpolo. Hennes kommentar til dette innlegget var at her trengs det kraftig opprydding. Og det skal det jaggu meg bli. Den kraftig oppryddingen kommer til å bli oppdatert fortløpende så snart jeg har noe nytt å melde om oppryddingen som pågår for øyeblikket.

Oppdatering Numero Uno: For sånn ti minutter siden flytta jeg halloween-kostymet mitt fra bordet og til vinduskarmen slik at det er vanskeligere å se at det ikke er ryddet opp.

Oppdatering Nommer Två: Jeg la alle bøkene mine i klesskapet, av mangel på bokhylle. Det har nå ført til at skapdøren min snart går av hengslene, og det samme gjør romkameraten min hver gang han skaller i den åpne skapdøren.

Oppdatering Nr. Halv-fjers: Jeg pakka ut de siste klesplagg fra London-turen som var for snart en måned siden. Kofferten ligger fremdeles midt på gulvet men det blir mest sannsynlig fikset på i løpet av neste oppdatering.

Neste Oppdatering: Nå er det fikset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar