tirsdag 13. november 2012

En kort hilsen fra travle Elverum

Hallo hallo!

Vi har ikke blogget på en stund, noe som har å gjøre med
A) Jenny hadde kjærestebesøk i helgen og nedprioriterte bloggen til  fordel for sjokoladeappelsin, brettspill og latter
B) Jenny skal snart ta privatisteksamen i fransk og bruker mye fritid på å lese, og resten på å ha dårlig samvittighet for at hun ikke leser nok
C) Vi har temauke med undervisning og aktiviteter stort sett hele dagen.

Som dere skjønner har Jenny tre unnskyldninger og Jo Inge bare én. Det kan være han har fler, men siden han ikke er her har det ingenting å si.

Temauka vår heter Rare Eventyr, og går ut på at hele folkehøgskulen jobber sammen for å lage en skikkelig opplevelse for barn fra ca fire til ti år - en vanskelig demografisk gruppe - som består av teateroppsetninger av eventyr, eventyrtunnell med tablåer og pynt og skumle og fine ting, og servering av gourmetretter som saft og kake. Det er særdeles mye jobb. I dag har vi blant annet hatt første gjennomgang med kostymer. Jo Inge var fryktelig flott i sitt kostyme, men jeg tror kanskje han dreper meg hvis jeg legger ut bilde uten at han gir meg lov, så jeg skal la ham føle seg presset til å legge det ut selv i stedet. Eventuelt la være. Det er en fri verden.

Vi har også båret ting:

Nå skal jeg lage meg te. Ha det så lenge!

PS: kommenter hvis du vil se Jo Inge sitt kostyme! Han kommer til å hate meg hvis vi får mange kommentarer nå! Det blir kjempegøy!

PS PS: Han er prinsesse!!

4 kommentarer:

  1. Jenny & Jo Inge
    To forsinka hippier under utvikling. (?)

    Du er hipster ikke hippie jenny...

    SvarSlett
  2. "Mange kommentarer."

    Dette må ses på som et definisjonsspørsmål. På enkelte blogger kan "Mange kommentarer" være oppimot 20-tallet, men denne bloggen, som aldri har hatt mer enn 3 kommentarer på en artikkel, bør ha en litt annen og mer realistisk definisjon på hva "Mange kommentarer" er, avhengig av hvor mange som fra før har kommentert.

    Det er først nå jeg innser at jeg nå har bidratt til at det ble flere kommentarer og vi er enda et skritt nærmere mange nok kommentarer til å se mitt kostyme. Når det gjelder mitt kostyme og det å legge det ut er det heller likegyldig, ettersom foreldrene mine (ivrige lesere av denne bloggen) allerede vet hva rollen min er. Dette ble gjort preventivt slik at det ikke skulle oppstå potensielle, kleine situasjoner.

    SvarSlett