onsdag 31. oktober 2012

I am Jenny's awkward introduction


Hei.

Jo Inge sin introduksjon var veldig lang. Jeg tror ikke min blir like lang.

Jeg heter Jenny. Jeg går kunstlinja på Elverum Folkehøgskule. Det sier kanskje seg selv at jeg er veldig glad i å lage ting, og da er kunstlinja en ganske god måte å få ut denne trangen på.

Dette er noen av tingene jeg driver med:

Det er ganske variert og jeg syns det er ganske gøy.

Jeg tror ganske mange forbinder meg med strikking. Jeg strikker veldig mye. Jeg er dessuten fryktelig glad i Doctor Who, og de to tingene går veldig godt sammen, for da kan øynene mine se og hendene strikke. I tillegg er jeg glad i å le, å høre på musikk, å skrive, å lese Harry Potter og å legge merke til små ting, som for eksempel bussjåfører som vinker til hverandre når bussene passerer hverandre, eller stripemønsteret på bjørketrær, eller ugler.

Jeg liker ugler.

(over: det største øyeblikket i mitt liv)

Ellers kan jeg være litt mer alvorlig og fortelle at jeg er skikkelig frustrert over hvor mange ting politikere og industri og oss vanlige folk driver med som går ut over andre folk, og for så vidt dyrearter, som har færre muligheter og privilegier enn oss rike og heldige folk. Jeg er aktiv i Natur og Ungdom, hvor jeg prøver å være både optimist og realist. Det er enkelt når man er omgitt av så mange flotte og ressurssterke mennesker, og litt vanskeligere når man ser menneskene som faktisk sitter med makta. *hostoljabortenmoehost* Men vi prøver!

Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal avslutte denne introduksjonen.

Tror jeg gjør det sånn her:
Until next time!

3 kommentarer:

  1. ... awkward. Neida. Synes den får fram deg ganske så godt. hjarte

    SvarSlett
  2. fikk du klappe uglen?:D
    og yay, ten<3

    SvarSlett
  3. Jaaa, det fikk jeg <3 den het Pippin og var kjempemyk!
    Nine <3 ten <3 eleven <3

    SvarSlett