tirsdag 30. oktober 2012

Den fantastiske mann som kan spille instrumenter i flertall


Hei. Det er jeg som er Jo Inge. Jeg håper at i fremtiden til denne bloggen vil jeg ikke trenge å skrive om det er meg eller den andre personen (Jenny) som skriver innlegg, fordi det vil skinne gjennom kun ved hjelp av skrivestil hvem det er som har skrevet det som du leser i dette øyeblikk, og muligens senere på dagen, sånn like før ettermiddagsluren, hvis du bedriver slik lyssky aktivitet. Men siden dette er mitt første blogginnlegg på noe som helst noen gang vil jeg at det skal markeres. Derfor skal alle være 146% sikker på at det er jeg som skriver.

Jeg går altså på Elverum Folkehøgskule. Allerede her kan folk slutte å lese hvis de selv føler at de ikke trenger å vite  mer om meg.  Hvis du derimot tenker at dette virker interessant, les videre. For Guds skyld, Les Videre. Men ikke stopp riktig ennå. Jeg går band-linje fordi jeg er så priviligert at jeg kan spille instrumenter. Instrumenter i flertall, altså. Jeg kan spille flere instrumenter. Men ikke på en gang. Bla videre til neste afsnitt om nødvendig.

Jeg er ikke kresen når det gjelder klær. Unntatt om sommeren, da går jeg utelukkende i vadestøvler og baseballcaps. Men jeg har også en forkjærlighet for T-skjorter av merket Probat. Sånn NRK-themestylewhatevz. Det står uansett "Ananas Ringer" på en. Ja, orddelingsfeilen er tilsiktet og gjort med ironisk distanse. På den andre står det "Stol Aldri på en Mann Uten Bart." I den rekkefølgen. Og dette er helt seriøst. (Du kan jo ikke gro bart, hahaha - Jenny) Tusen takk, Jenny.

Jeg går band-linje og da må jeg ha en viss peiling på musikk. Og det har jeg. (Totally - Jenny) Takk igjen. Likevel er favoritt-bandet mitt litt klisjee i forhold til den hipsteren jeg gir meg ut for å være. Jeg liker The Beatles. Det er alltid vanskelig å stå fram som Beatles-fan første gang. Men det er sosialt akseptert, da :D Ellers er jeg ganske interessert i psykedelia og Arcade Fire. Arcade Fire skal gjentas. Gjentas skal Arcade Fire.

Arcade Fire shall be repeated.            !!!!

(Det holder hvis ikke det er noe mer du vil formidle. - Jenny) Ytringsfriheten kjenner ingen grenser. Ha. Jeg skal formidle til formidlingsdepartementet går tomme for subsidier. Men jeg tror faktisk jeg skal stoppe nå, med et ganske spesielt men poetisk mektig adjø. Hvis dere ikke har lest kjærlighetsbrevene James Joyce skrev til en eller annen en eller annen gang, gjør det nå.

DISCLAIMER: Jeg aksepterer ingen forsøk på erstatningskrav fra dere som nå har  lest disse brevene og som gravde ut sine egne øyne. Med et egg. Med andre ord: Kanskje dere skal revurdere de brevene. Det burde James Joyce gjort.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar