mandag 20. mai 2013

Long time no see!

Såeh... hei?

Det er nesten et halvt år siden siste blogginnlegg, men det skal ikke hindre meg i å skrive her nå. Vi hadde aldri noen lesere uansett (unntatt Anna).

I hvert fall: i dag farget jeg håret oransje:


Jeg later som jeg ser ut som Karen Gillan med det.

I wish.
Neida.

Uansett hva jeg skriver nå høres det bare ut som jeg fisker etter komplimenter. Det er ikke intensjonen min. Jeg bare konstaterer at både Karen Gillan og jeg har oransje hår, og at hun er fryktelig pen.

Moving on...

Vårt år på Elverum FHS tok slutt for en ukes tid sida, og det var fullstendig hjerteskjærende trist å si farvel til alle (enda vi sees igjen, jeg lover!). Men det har vært et fantastisk år, og jeg har lært utrolig mye. Nå sitter Jo Inge og jeg på hver vår kant av landet. Jeg har flyttet til Oslo, og han er hjemme i Surnadal. Det er trist, men ikke like trist som da vi våknet midt i april til dette været:

(haha, kom plutselig på det første innlegget vårt... kontrast?)

Heldigvis rakk været å bli sånn her før vi slutta:


Og det er jo tross alt ikke så ille å ha reist fra skolen når en kan bo på et rom som ser slik ut:



Vi snakkes!

Jenny

1 kommentar: