søndag 30. desember 2012

Jenny og Stephen Fry er totally bestevenner i en parallell virkelighet

Hallo, alle mine venner!

Det er rart å ikke være på folkehøgskolen.

Når jeg står opp om morgenen trenger jeg ikke å etterforske hvor kjøkkentjenesten har satt koppen min denne gangen, jeg kan bare ta en kopp fra skapet. Men jeg må lage min egen kaffe. Det er stille og rolig når jeg skal sove, men jeg må *gisp* lage avtaler hvis jeg skal møte noen venner. Og det er nokså kaldt her.  Jeg må sitte med teppe over meg mens jeg forsøker å varme opp rommet.


Det høres kanskje stress ut, men når det er sagt får jeg være med familien min. Det gjør opp for alt som fins av kulde og dårlig vær. Og i dette øyeblikk sitter jeg og venter på Anna, som jeg ikke har sett siden hun flyttet til Warszawa i høst, og det er rimelig superfantastisk.

Ellers har jeg lest ut denne boka:


Den var helt forvirrende genialt kul og jeg anbefaler alle i hele verden å lese den. En av de mer bisarre bøkene jeg har lest. Den handler om... nei, det er for vanskelig å beskrive. Akademikere og Hitler / Ikke Hitler / science fiction / universitetsmiljøer / mindscrew? Uansett, les den! Heia Stephen Fry!


<3<3<3<3<3<3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar